• Υπογράφεται την Πέμπτη η σύμβαση
• Επιφυλάξεις για την χρηματοδότηση και το χρονοδιάγραμμα
Σημειώνεται ότι η γραμμή αυτή του μετρό θα έχει τερματικό σταθμό το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, διακλαδώνεται με τον Ηλεκτρικό Σταθμό του Πειραιά, στο λιμάνι και με ενδιάμεσες στάσεις στα Μανιάτικα, τον Κορυδαλλό και το Χαιδάρι, θα φτάνει ως το Αιγάλεω, απ' όπου μέσω της υφιστάμενης γραμμής θα καταλήγει στο αεροδρόμιο "Ελ.Βενιζέλος".
Τα έργα θα ξεκινήσουν άμεσα και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 5,5 χρόνια, δηλαδή το 2017.
Η επέκταση προς τον Πειραιά θα έχει μήκος 7,6 χλμ, είναι προϋπολογισμού 515 εκατομμύριων ευρώ και θα συνδέσει απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι.
Σημειώνεται πάντως πως η σχετική διαδικασία έχει κατ’ επανάληψη «κολλήσει» σε εμπορικές, επιχειρηματικές, γραφειοκρατικές και λοιπές διαδικασίες, με αποτέλεσμα αρκετοί παράγοντες της πόλης και του λιμανιού να κρατούν «μικρό καλάθι» σχετικά με το αν και κατά πόσον θα τηρηθούν οι χρονικές διαδικασίες και κυρίως οι όροι χρηματοδότησης του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου